BMW ALPINA B7 BITURBO

Podvozek a odpružení

Nové BMW ALPINA B7 Bi-Turbo má nejpokročilejší technologii odpružení a nabízí tak majitelům výjimečný rozsah zážitků z jízdy.

Při vývoji odpružení bylo hlavním cílem udržet neporovnatelné pohodlí při jízdě na dlouhé vzdálenosti z předchozích modelů a současně významně vylepšit agilitu, chování stranovou dynamiku odpovídající výkonu nového vozu BMW ALPINA B7 Bi-Turbo.

Dvounápravový systém se vzduchovým odpružením kombinovaný se systémy Dynamic Damper Control a Active Comfort Drive s Road Preview zajišťuje skutečně stálou nejvyšší úroveň pohodlí při jízdě, zatímco systém stabilizace Active Roll Stabilization snižuje na minimum naklánění karoserie při jízdě v zatáčkách. Řízení (natáčení) zadních kol v systému Integral Active Steering poskytuje novému BMW ALPINA B7 Bi-Turbo úroveň dynamického výkonu a agility, jaká nebyla dříve s výkonnými luxusními limuzínami spojována. Tlačítko Driving Dynamics Control slouží jako centrální ovladač, kterým se volí různé parametry ovlivňující dynamiku jízdy nového BMW ALPINA B7 Bi-Turbo. Má rovněž individuální režim, který se může použít ke kombinaci specifických, navzájem nezávislých nastavení podle preferencí řidiče.

Nastavení funkce Electronic Damper Control, která ovládá jak odrážení, tak stlačování, se vybírá rovněž pomocí funkce Driving Dynamics Control. K dispozici je široký rozsah nastavení tlumičů, od režimu Comfort+ pro uvolněnou jízdu bez námahy po režim Sport+ určený pro jízdu s maximálním dynamickým výkonem.

Režim ALPINA Sport+

Speciální režim ALPINA Sport+ upravuje stisknutím jediného tlačítka nastavení celého vozidla, pohonu a odpružení pro maximální sportovní výkon a snižuje světlou výšku o 20 mm pro lepší dynamický výkon a stabilitu při vysoké rychlosti.

 

Systém Integral Active Steering

Vůz BMW ALPINA B7 Bi-Turbo má poprvé integrované aktivní řízení (Integral Active Steering), které ve spojení s vysoce výkonným pohonem a systémem pohonu na všechna kola nabízí dynamický zážitek z jízdy par excellence. Integrované aktivní řízení spojuje elektrický systém řízení s variabilním poměrem na přední nápravě s aktivním řízením na zadní nápravě, s jehož pomocí se kolo může natáčet maximálně o 3 stupně. Zadní náprava speciálně vyladěná pro odpružení ALPINA a pneumatiky MICHELIN kategorie performance se otáčí oproti přední nápravě pomaleji, aby bylo dosaženo zvýšené agility a dynamického řízení, zatímco při vyšších rychlostech řízení přední nápravy se dosahuje maximální směrové stability při vysokých rychlostech.

  

Pocit z jízdy vozem ALPINA

Zážitek z řízení vozu ALPINA je jedinečný – možná nejlépe ho lze charakterizovat výrazy snadnost a silná důvěra. Hlavní úlohu při tom hraje inteligentní odpružení a nastavení podvozku, které zajišťují vysoké, znatelné pohodlí v kombinaci s vynikající dynamikou jízdy a neutrálním chováním. Jedná se o často zmiňované pohodlí jízdy charakteristické pro značku ALPINA.

Bezpečnost

Vozy BMW ALPINA nabízejí vysokou úroveň pohodlí a sportovní charakter jízdy, ale také neutrální chování, které zajišťuje stabilitu a vysoký stupeň bezpečnosti i při jízdě vyšší rychlostí.

Elektronické systémy řízení stability jsou specificky konfigurované pro každý jednotlivý model BMW ALPINA s ohledem na mnoho parametrů, aby byl zajištěn bezpečný a účinný přenos vysokého výkonu a točivého momentu na silnici.

Zvláštní důležitost, zejména při vyšších rychlostech, má vliv aerodynamických vlastnosti vozidla na stabilitu při jízdě. Aerodynamické komponenty, například přední a zadní spojlery, jsou specificky navrženy na základě zásady „forma následuje funkci“ tak, aby spolupůsobily při dosahování maximálně možného snížení vztlaku, a zajistily tak velmi neutrální chování vozu.

Úkolem brzdového systému je zpomalit bezpečně a pohodlně vozidlo z vysoké rychlosti. Brzdový systém každého vozu BMW ALPINA má vynikající výkon při zpomalování díky velkorysým rozměrům, možnosti využívat maximálním způsobem povrchu brzd a výbornému odvětrávání.



Information on fuel consumption and CO2 emissions according to EU Directive:


BMW ALPINA B7 BITURBOLimousine
Fuel consumption, combined:10,8 l/100km
CO2 emissions combined:245 g/km
Efficiency Category:F

Further information on specific fuel consumption and specific CO2 emissions of new passenger cars is given in „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” which can be obtained free of charge at all points of sale and from the Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen.

Efficiency-Class

Determined on the basis of the measured CO2 emissions taking into account the mass of the vehicle.