BMW ALPINA B7

Pohon

Vedle své velmi vychvalované plynulosti působí nové BMW ALPINA B7 zvýrazněnou rychlostí reakce a dynamičtějším výkonem v celém rozsahu otáček za minutu. Výsledkem pokračujícího vývoje a vylepšení zaměřených na detaily je kombinace vysokého točivého momentu a převodu s velkými dynamickými možnostmi a dále zlepšený výkon při jízdě.

Motor V8 o objemu 4,4litru s dvojitým přeplňováním a přímým vstřikováním benzínu a systémem Valvetronic poslední generace má výkon 447 kW (608 k) a točivý moment 800 Nm. Vedle nových 54mm turbín na turbokompresorech zajišťují mezichladiče propojení, které působí jako ekvalizér snižující pulzace tlaku mezi dvěma rameny válců motoru V8. Společně s novým softwarem pro řízení motoru to umožňuje dosáhnout maximálního točivého momentu 800 Nm, což znamená 20% zvýšení, při 2000 otáčkách za minutu až do 5000 otáček za minutu. Výrazně se tak zlepšila reakce, výkon je působivější a zlepšila se také účinnost výkonu v nejdůležitějším rozsahu otáček za minutu.

Všechny komponenty vysoce výkonného chladicího systému ALPINA jsou navrženy tak, aby se odstranily neúčinnosti a zvýšila na maximum účinnost – speciální velkoobjemové chladiče jsou propojeny hadičkami s velkým průměrem, což zajišťuje co nejvyšší průtok. Mezichladiče specifické pro vozy ALPINA mají nepřímé uspořádání vzduch / voda / vzduch pro zkrácení cest přiváděného vzduchu. V kombinaci s dalšími externími vodními chladiči a chladičem oleje převodovky zajišťuje tento systém termodynamickou stabilitu motoru V8 Bi-turbo i při nejvyšší zátěži a teplotě okolního vzduchu.

 

 

Pohon všech kol

Pohon všech kol rozvíjí technické možnosti systému BMW xDrive a jeho inteligentní a dynamické distribuce síly pohonu, který plynule a zcela proměnlivě rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu během milisekund k dosažení maximální trakce a ovládání automobilu. Naprogramování řízení rozdělení točivého momentu, které je propojené s funkcí Dynamic Stability Control a systémem řízení motoru, je zaměřeno na výkon a značně zvyšuje agilitu a dynamiku jízdy – zvláště při stranovém zrychlení – a současně udržuje vyrovnané a neutrální chování vozu.

 

 

Výfukový systém

Sportovní výfukový systém ALPINA z nerezavějící oceli s dvěma zdvojenými koncovkami se stará o snížení zpětného tlaku a krásný zvuk osmiválcového vidlicového motoru (V8). Aktivní výfukové ventily umožňují řidiči ovlivňovat zvukový zážitek přepínáním mezi režimy Comfort a Sport. Typický rys vozů ALPINA: dvě zdvojené koncovky výfukového systému jsou elegantně a esteticky začleněny do zadního spoileru.

 

 



Information on fuel consumption and CO2 emissions according to the applicable EU Directive VO (EU) 715/2007.


BMW ALPINA B7Limousine
Fuel consumption, combined:11,1 l/100km
CO2 emissions combined:253 g/km
Efficiency Category:

The disclosed fuel consumption and CO2 emissions are measured according to WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) and converted to NEDC (New European Driving Cycle) for comparison purposes. Depending on your country, vehicle related taxes or other duties may be based on fuel consumption and CO2 emissions data which differs from that shown here.

Further information on specific fuel consumption and specific CO2 emissions of new passenger cars is given in „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” which can be obtained free of charge at all points of sale and from the Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Helmut-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen.

Efficiency-Class

Determined on the basis of the measured CO2 emissions taking into account the mass of the vehicle.